Top blocs de receptes

dijous, 20 de setembre del 2012

Comencem

Hola a tots i a totes,

primer de tot, gràcies per clicar en el meu bloc i dedicar un temps a llegir-ho, espero no decebre-us.

Nos sóc cap cuinera professional ni cap excel.lent mestressa de casa. Només que m´he assabentat que m´agrada cuinar i vull experimentar amb els pocs estris dels que disposa la meva petita cuina

Moltes vegades se m´ha passat pel cap d´ assistir a un curs de cuina mediterrània, també he pensat però, que amb les vegades que m´equivoco a l´hora de fer, millor m´estalvio el temps i els diners per aquests moments.

Sóc nascuda a Girona, una ciutat preciosa situada al nord-est de Catalunya. He viscut però tota la meva vida a Barcelona, tot i que ara sóc a Alemanya i el meu son és viure en algun moment a Sant Quirze Safaja o al peu del Montseny. De mare catalana i pare alemany, amb l´avi matern de Galicia i el meu avi per part de pare  pastisser, vull crear un bloc de cuina que integri la cuina catalana, l´alemanya i la galega. Aquesta última més desconeguda per mi, així que qualsevol critica, serà ben rebuda.  No descartaré cap plat exquisit ni cap influència que no corresponguin a aquestes i que no em deixin el paladar indiferent, ara mateix em ve al cap la sopa Soljanka de Rússia. mmmm...!!!
Bé doncs..........  el començament dels començaments va ser la compra d´aquest llibre totalment vuit per omplir de receptes!!

2 comentaris:

  1. Helga, et desitge molta sort en el blog blogaire! Marta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oh! Marta, moltíssimes gràcies! quina il·lussió que em fa, el meu primer comentari al Blog.....Merci!!!!

      Elimina