Top blocs de receptes

diumenge, 14 d’octubre del 2012

Kartoffelpuffer (truita de patates alemana)

Aquesta truita la feia sempre mon pare. Jo esperava a la tipica truita de patates i ell preparava aquesta. Així doncs, les meves germanes, el meu germà i jo, menjàvem Kartoffelpuffer!
Ara les faig jo de tant en tant i el seu sabor em transporten en el temps.....

Ingredients:
1kg de patates
2 cebes grans
2 ous
sal
2 culleres soperes de farina
Oli de girasol, per freir.
Julivert fresc

Preparació:
Ratllem les patates i les cebes dins d'un bol. En cas de que hi hagui molt de líquid, posarem la masa dins d'un drap perquè escorri una mica.
Afegirmen el ous, la sal, el julivert i la fairna.
S'han de semblar a les de la foto del llibre,


Abocarem un rajolí d'oli i amb l'ajut d'una cullera sopera afegirem una mica de la masa i l'aplanem una mica.


Consell: No posar massa masa d'un cop, doncs l'oli es refredarà i les truites quedaran molt olioses.

Servirles calentes amb un tovalló de paper perquè xucli l'oli restant.
Crec que he aconseguit que s'assemblin! 
Gib mir bitte einen Kuss, gib mir bitte einen Kuss, ich hab' Dich lieb! Cantava ell aleshores.... i jo fins ara no sabia que volia dir.   :-(  Ich hab' Dich lieb!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada